Thursday, September 5, 2013

Degradare în masă

      Spre deosebire de post-urile anterioare pentru acesta am găsit din prima titlul, dar nu am încredere în el şi poate până la finalizare există posibilitatea să-l schimb. Vorbeam la un moment dat de prostia pe care unii vor să ne-o inducă sau cel puţin să nu vedem unele lucruri. De căţiva ani a apărut un nou curent social, şi anume TOLERANŢA. Sub aspectul semnificantului acest element masonic, din punctul meu de vedere, reuşeşte să ne pună pe toţi sub un jug pe care alţii l-au sculptat cu mare fineţe ca nu cumva să ne creeze vreun disconfort. Toleranţa reprezintă singura atitudinea idioată care te face să iţi pierzi din personalitatea ta sau să iţi spele creierul. De ce să iţi impui punctul de vedere sau să acţionezi după propria voinţă? Nu frate, hai să fim toţi la fel, să gândim la fel, să adoptăm aceeaşi atitudine, să fim mai buni unii cu alţii. Serios? Nu zău? Păi cine mai suntem atunci, defapt? Acest concept se adresează marionetelor de rând, adică noi oamenii simpli, iar cei aflaţi în loja socială să-şi facă toate jocurile sau să-şi pună în aplicare planurile degradării maselor. Vorba unor băieti, e la modă să fii tolerant, dar nu reînviem Sodoma. Sunt profund stupefiat de atitudinea responsabililor de moartea bietului copil care a murit sfâşiat de câini. Nu le pasă. Toată atenţia este concentrată asupra sufletelor maidaneze care chipurile nu au nicio vină. Corect! Ei nu, dar alţii? Au început ONG-urile propagandă prin social media împotriva eutanasierii javrelor. Am ajuns la un stadiu atât de degradant încât preferăm să protejăm animalele în favoarea copiilor noştri. Le doresc pe această cale tuturor celor care fac lucrul astă să-i îngroape câinii! Nu am auzit de nicio măsura luată, nu am auzit sau văzut vreo atitudine oficială. Toată lumea se consemnează. Bravo, idioţilor, asta contează acum! Arhitecţii statului aruncă cu teorii conspirative care ne fac să ne mâncăm între noi. Familia s-a dus pe apa sâmbetei! Din cauza sforilor trase de sus se ajung la tot felul de acţiunii care degradează singurul lucru care ne-a mai râmas, moral vorbind, familia. Ne autodistrugem încet şi sigur, dar îi tolerăm pe alţii, ca la un moment dat să rămână cei fără principii, fără moralitate, nulităţile folositoare, cei cu conştiinţă europeană. Că tot am adus în discuţie acestă conştiinţă, care după părerea mea este o teorie conspirativă care să te facă să uiţi concret de unde te tragi. Este menită să-ţi şteargă întreaga conştiinţa naţională şi să te facă de-al lor. Frate, tu ce esti? Păi sunt european! Pe bune? Un european care beneficiază de drepturile animalelor? Sunt foarte revoltat şi îmi pare rău când văd oamenii zombificaţi de ideile altora. Eu încă mai sper nu la o revenire la normalitate, pentru că deja e prea tarziu, ci la existenţa a doi, trei oameni care încă se mai abat de la regulile nescrise ale timpului în care trăim. Sincer aş intra cu tabul peste acest babilon creat, aş da foc la tot, dar ...... . Singura soluţie care a mai rămas este se le oferim copiilor noştri o educaţie departe de noile curente. (asta dacă nu ni-l mănâncă vreo javră, fie de la guvern, fie de pe stradă)



Cu respectul cuvenit, v-am salutat şcolăreşte!

No comments: