Thursday, May 12, 2016

Contratimp

Hmmmm......de ce contratimp? Pentru ca unii sunt contra timpurilor, contra ideilor si părerilor care contează pentru ceea ce te definește ca om. Poate ca filologii m-ar contrazice din punct de vedere semantic al construcției de cuvinte folosite (r:e un joc de cuvinte). Bun, acum revin la ale mele: poate ca sunt dependenți de anumite sunete proaste, dar le prefer pe cele grele. (Pauza un pic sa i dau repeat piesei care sa afla pe aceeași frecventa cu mine)........... Pana mea, frate pana cand vom fi guvernați de idei oligofrene? Pana cand ne vom ghida dupa anumite idei care sa conteze mai putin asupra moralității? Sau venim din comunism, fiind foame atunci, mulți vor sa arate acum ca "eu cu burta mare"......., care nu se Raportează la "prostime".........., prosti , dar multi. Pana cand morții lor vor fi iubitori ai unor idealuri de mult apuse sau a unor idealuri populiste. Pentru acele struto-cămile care se Raportează la idealul de-a dreptul aberant teluric, va urez țărână ușoară si dacă se poate.......lovi-v-ar( nu Știați ca se scrie așa, aaaaa???) lucrurile despre care îmi vorbiți si peste ani. Nu vreau sa ma complac in ideea ca "frate, am facut singur, nu m-a ajutat nimeni", dar haideți sa rim serioși..... Indiferent de religie ziua judecații va veni. Un cuvânt înseamnă mult pentru cei "neavizati", iar la inceput a fost cuvântul. Prefer sa ard acum si după sa renasc din propria cenușă care, oricum s-a depus asupra voastră cu multă demnitate si onoare.                 Cu respectul cuvenit, v-am salutat școlărește, dragii mei corigenți!                Dacă urăsc cel mai mult pe planeta asta este omul care își "etalează concurenta fata de mine". Nu sunt arogant, dar poate am facut mai mult decât cei care au avut familia întreaga si pentru chestia asta ma bucur ca va sunt adversar........"pana la capăt, oriunde a fi acel capăt " A.P.

No comments: